Saturday 2 February 2013

istanbul aku datang !!

yay !! aku tgh cuba develop mood excited dalam hati.. istanbul.. istanbul..

dlu kan x pernah terpikir pun nak pi istanbul nie. like seriously. but once aku dah tgk cerita istanbul aku dtg, by lisa surihani and tomok tue, actually cerita tue xdalah memaparkan sgt kecantikan istanbul, tp aku jadi curious so aku pun google search pasal istanbul nie.. makk aii byk sejarah kau tau.. byk sgt peninggalan sejarah islam kat situ.. ok mmg dah mind set, lepas exam aku nak pi. aku nak pi.

tup tap tup tap, bila dh habis exam, alhamdulillah, dah bolehlah start perancangan. total kiteorg semua yg akan pergi 10 org. 10 org ok. kiteorg dah divide2x tugas dah, and aku, aku incharge hotel penginapan utk semua org. dah pilih yg murah, selesa, strategik lokasi, insyaAllah that's the best.

ahhh i can't really wait to go there. nak tgk hagia sophea, blue mosque, bacilica cistern, topkapi palace, cruise at the bosphorus sea ( sea where europe meets asia). rasa excited plak. to have a chance to see on yourself what history has left you. menarik bukan. dlu bljr dalam buku teks je, turki uthmaniyyah, tp skrg, tgk betul2x :)

semoga Allah mempermudahkan segala urusan kami semua. semoga tidak bertemu masalah yg sulit. semoga selamat pergi dan selamat pulang. dan semoga beroleh ibrah yg byk dr percutian kali ini.

No comments:

Post a Comment